Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Suwałki. Wolne miejsca pracy w Urzędzie Miejskim. Sprawdź kogo potrzebują

Anna Gryza - Aneszko
Anna Gryza - Aneszko
W Urzędzie Miejskim w Suwałkach czekają nowe oferty pracy. Są trzy wolne stanowiska - główny specjalista w Biurze Konserwatora Zabytków, podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych, inspektor w Referacie ds. Obrony Cywilnej, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych - kierownik MCZK w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Suwałkach. Sprawdź, jakie wymagania muszą spełnić kandydaci.

Kandydaci na wszystkie trzy stanowiska muszą posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinię i nie mogą być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu. 

Aby ubiegać się na wolne stanowisko głównego specjalisty w Biurze Konserwatora Zabytków kandydat musi posiadać min. 5 letni staż pracy, 3 lata doświadczenia pracy w administracji publicznej oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie ochrony konserwatorskiej. Kandydat musi znać przepisy m.in.: ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy o planowaniu i gospodarowaniu przestrzennym, ustawy prawo budowalne, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym. Wymagania dodatkowe to bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność pracy pod presją, odporność na stres oraz umiejętność sporządzania pism urzędowych.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na stanowisku głównego specjalisty w Biurze Konserwatora Zabytków Urzędu Miejskiego w Suwałkach będzie należało w szczególności:

  • 1. prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami leżącymi w zakresie działania Miejskiego Konserwatora Zabytków,
  • 2. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń i opinii na wykonanie wszelkich prac i robót przy zabytkach, zarówno nieruchomych, jak i ruchomych oraz wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków,
  • 3. proponowanie podjęcia czynności prowadzonych przy zabytkach bez uzyskania zezwolenia na ich prowadzenie łącznie z nakazaniem przywrócenia zabytku, lub jego otoczenia, do poprzedniego stanu na koszt osoby, która naruszyła te przepisy,
  • 4. prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
  • 5. proponowanie wnioskowania o wpisanie lub wykreślenie dobra kultury z rejestru zabytków,
  • 6. proponowanie wnioskowania o przyjęcie zabytku nieruchomego lub ruchomego na własność państwa,
  • 7. sprawowanie nadzoru nad stanem zachowania zabytków, użytkowaniem zabytków i dobrami kultury,
  • 8. przyjmowanie zawiadomień o ujawnieniu przedmiotu, który posiada cechy zabytku oraz o znalezieniu przedmiotu archeologicznego lub o odkryciu wykopaliska,
  • 9. przygotowywanie decyzji w celu zabezpieczenia zabytków w przypadkach ich zagrożenia, w formie ustanowienia tymczasowego zajęcia,
  • 10. prowadzenie ewidencji miejsc pamiątkowych, pomników oraz tablic pamiątkowych oraz umieszczanie na zabytkach nieruchomych – znaków lub napisów,
  • 11. proponowanie powierzania zabytków w opiekę społecznym opiekunom zabytków,
  • 12. archiwizacja akt i dokumentacji związanych z działalnością Biura Konserwatora Zabytków,
  • 13. obsługa budżetu w zakresie ochrony zabytków,
  • 14. prowadzenie spraw związanych z realizacją miejskich programów rewitalizacyjnychobszarów objętych ochroną konserwatorską,
  • 15. upowszechnianie wiedzy o zabytkach,
  • 16. przygotowywanie i składanie Podlaskiemu Konserwatorowi Zabytków półrocznych i rocznych sprawozdań z realizacji zadań powierzonych Miejskiemu Konserwatorowi Zabytków,
  • 17. przygotowywanie wniosków do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wpisanie lub wykreślenie z rejestru zabytków, obiektów stanowiących własność Miasta,
  • 18. zastępowanie Miejskiego Konserwatora Zabytków w okresie jego nieobecności.

Aplikować można do 22 sierpnia. Planowany termin zatrudnienia to wrzesień/październik.

Aby ubiegać się na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych trzeba posiadać min. 2 lata stażu pracy na stanowisku biurowym, znać ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego. Pracodawca ma wymagania dodatkowe - doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych po stronie zamawiającego, doświadczenie w obsłudze MiniPortalu i portalu e-Zamówienia UZP, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność pracy pod presją, odporność na stres, umiejętność sporządzania pism urzędowych.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na stanowisku podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Suwałkach będzie należało w szczególności:

  • 1. samodzielne przygotowywanie i przeprowadzanie zleconych postępowań o udzielenie
  • zamówienia publicznego, a w szczególności sporządzanie specyfikacji warunków
  • zamówienia, publikowanie ogłoszeń, sporządzanie umów, prowadzenie dokumentacji
  • postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi
  • do tej Ustawy oraz uregulowaniami wewnętrznymi,
  • 2. zgodnie z art. 82 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzanie i przekazanie
  • Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznego sprawozdania o udzielonych
  • zamówieniach,
  • 3. weryfikowanie pod względem formalno – prawnym składanych wniosków przez
  • Wydziały Merytoryczne urzędu dot. wszczęcia procedury udzielenia zamówienia
  • publicznego,
  • 4. przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Suwałki w zakresie powołania
  • komisji przetargowych do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie
  • zamówienia publicznego,
  • 5. uczestniczenie w pracach komisji przetargowych m.in. poprzez zapewnienie
  • merytorycznej i technicznej obsługi pracy komisji przetargowej,
  • 6. prowadzenie procedury związanej z rozpatrywaniem odwołań i wnoszeniem skarg,
  • 7. koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy i aneksami
  • do tej umowy z wybranym oferentem,
  • 8. prowadzenie rejestru umów oraz nadzór nad realizacją obowiązku publikacji ogłoszeń
  • o wykonaniu umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych przez kierowników komórek
  • merytorycznych.

Aplikować można do 16 sierpnia. Planowany termin zatrudnienia to wrzesień/październik.

Urząd poszukuje także Inspektora w Referacie ds. Obrony Cywilnej, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych – kierownika Miejskiego Centrum Zarzadzania Kryzysowego w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Suwałkach. Kandydat musi mieć co najmniej 3 letni staż pracy, znać ustawy o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o zarządzaniu kryzysowym, o obronie Ojczyzny, o ochronie informacji niejawnych, kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie zakresu przedsięwzięć wykonywanych w poszczególnych stopniach alarmowych i stopniach alarmowych CRP. Ponadto musi znać topografię miasta i biegle obsługiwać komputer. Dodatkowymi wymaganiami jest doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, wykształcenie z zakresu zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa wewnętrznego, cechy charakteru: kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także pracy w zespole, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych w sposób zdecydowany, umożliwiający uzyskanie i przekazanie niezbędnych informacji, umiejętność sporządzania pism urzędowych.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na stanowisku inspektora w Referacie ds. Obrony Cywilnej, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych – kierownika Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Suwałkach będzie należało w szczególności:

  • 1) pełnienie całodobowego dyżuru w celu zapewnienia przepływu informacji na
  • potrzeby zarządzania kryzysowego, przyjmowanie zgłoszeń o awariach i innych
  • zdarzeniach kryzysowych,
  • 2) współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji
  • publicznej,
  • 3) nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu
  • wczesnego ostrzegania, udział w treningach Systemu Wczesnego Ostrzegania
  • (SWO) i Systemu Wykrywania i Alarmowania (SWA), prowadzenie nasłuchu
  • w sieci obrony powietrznej RP,
  • 4) monitoring skażeń oraz współpraca z podmiotami realizującymi monitoring
  • środowiska,
  • 5) współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze
  • i humanitarne, gromadzenie niezbędnych danych oraz wstępna ocena zagrożeń
  • w celu podjęcia stosownych działań,
  • 6) koordynacja działań ratowniczych, dokumentowanie podejmowanych przez
  • centrum czynności,
  • 7) realizacja zadań Stałego Dyżuru Prezydenta Miasta na potrzeby podwyższania
  • gotowości obronnej państwa, aktualizacja dokumentacji stałego dyżuru,
  • 8) współudział w opracowaniu i aktualizacji Miejskiego Planu Zarządzania
  • Kryzysowego,
  • 9) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasta Suwałki, służbami
  • ratowniczymi i organizacjami pozarządowymi w realizacji zadań reagowania
  • kryzysowego,
  • 10) obsługa kancelaryjna Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
  • 11) nadzór nad funkcjonowaniem Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego.

Aplikować można do 5 sierpnia. Planowany termin zatrudnienia to sierpień/wrzesień.

Chętni na te trzy stanowiska musza w odpowiednim terminie złożyć do urzędu Miasta lub wysłać pocztą wymagane dokumenty:

  • 1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
  • 2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV),
  • 3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,
  • 4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
  • a) nieposzlakowanej opinii,
  • b) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
  • ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
  • (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne
  • zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  • 3
  • c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni
  • praw publicznych,
  • d) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do
  • wykonywania pracy na danym stanowisku,
  • e) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się
  • nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych
  • z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych,
  • wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność
  • oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
  • f) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
  • osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko
  • urzędnicze następującej treści „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego
  • rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  • (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
  • danych osobowych dla potrzeb rekrutacji”.
  • 5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
  • z oryginałem) potwierdzające wykształcenie,
  • 6) kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie innych dokumentów
  • potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez
  • kandydata za zgodność z oryginałem),
  • 7) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
  • (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

Szczegóły można znaleźć na stronie Urzędu Miasta.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na suwalki.naszemiasto.pl Nasze Miasto