W czwartek (4 listopada) mogą wystąpić problemy ze zgłaszaniem interwencji do Straży Miejskiej z uwagi na zmianę siedziby.
- Pilne interwencje w tym dniu prosimy o zgłaszanie pod nr telefonu 112, a od 5 listopada 2021 r. zapraszamy na ul. Sejneńską 13 - informuje Kamil Sznel z Ratusza.
Do zadań strażników należy:
Kontrola czystości i porządku na terenie miasta
Kontrola posesji w zakresie przepisów zawartych w regulaminie, tj. wyposażenia nieruchomości w urządzenia do gromadzenia odpadów stałych i płynnych, stanu sanitarno – estetycznego nieruchomości, usuwania zanieczyszczeń, śniegu, lodu z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, mycia i napraw pojazdów samochodowych, umieszczenia tabliczki z nr porządkowym,
Kontrola miejsc zagrożonych pod kątem zakłócania ładu, porządku publicznego oraz bezpieczeństwa
Kontrola punktów sprzedaży i podawania alkoholu
Czym jest długi COVID-19?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?