Turystyczne targi białostockie są jedyną tak dużą i kompleksową imprezą o charakterze turystycznym w województwie podlaskim w ciągu roku. Były doskonałą okazją do wymiany wiedzy i doświadczeń, nawiązania cennych kontaktów oraz prezentacji oferty turystycznej, kulturalnej i sportowej oraz prezentacji marki „Pogodne Suwałki" wśród licznie odwiedzających targi mieszkańców Białegostoku, województwa podlaskiego oraz turystów z Polski i zagranicy.
Stoisko „Pogodne Suwałki" odwiedzili liczni goście, wśród nich:Pani Elżbieta Wyrwicz, z-ca Dyrektora Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Pan Dmitry Klimenok, z-ca szefa SEZ „Grodnoinvest" w Grodnie, Pani Tatiana Popeniuk, główny specjalista oddziału turystyki SEZ „Grodnoinwest" w Grodnie, Pan Robert Stępowski, redaktor naczelny serwisu MarketingMiejsca.co.pl, Pan Dariusz Zyzało, prezes Augustowskiej Organizacji Turystycznej i Pani Jadwiga Dąbrowska, dyrektor Biura Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej w Białymstoku. Stoisko odwiedzili także członkowie Suwalskiej Organizacji Turystycznej oraz przedstawiciele mediów akredytowanych przy targach turystycznych z Polskiej Agencji Prasowej i Telewizji Białystok.
Stoisko promocyjne Miasta zostało wyposażone w ściankę prezentacyjną i roll up „Pogodne Suwałki". Obsługa stoiska ubrana w koszulki z logo „Pogodne Suwałki", przekazywała wyczerpujące informacje na temat oferty turystycznej, kulturalnej i sportowej miasta. Dużą popularnością cieszyły się ulotki dotyczące Suwałki Blues Festival, oferta Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach, kalendarz imprez miejskich, baza noclegowa w mieście i regionie, foldery i mapy EGO SA, foldery „Suwałki turystycznie" i „Spacerkiem po Suwałkach", mapy atrakcji turystycznych Suwalszczyzny, oferta turystyczna i edukacyjna Wigierskiego Parku Narodowego i Suwalskiego Parku Krajobrazowego oraz wiele innych.
Ponadto stoisko miasta uatrakcyjniły liczne konkursy wiedzy o mieście i regionie z cennymi nagrodami ufundowanymi przez Prezydenta Miasta Suwałki oraz członków Suwalskiej Organizacji Turystycznej. Wśród nagród były gadżety promocyjne (pendrivy, koszulki, smycze, kubki), wycieczki jednodniowe do Wilna i Trok, jednodniowe spływy kajakowe Czarną Hańczą, albumy i przewodniki po Wigierskim Parku Narodowym. Dzieciom rozdawano baloniki promocyjne.
Źródło: Urząd Miasta w Suwałkach
Strefa Biznesu: Najatrakcyjniejsze miejsca do pracy zdaniem Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?