Sklep powstał w miejscu dawnego sklepu Tesco w ramach przejęcia przez Salling Group (właściciela sieci Netto) polskiej części biznesu Tesco. Teraz – po tygodniach przygotowań i wytężonych prac – przyszedł wreszcie czas na otwarcie placówki we flagowym formacie Netto – 3.0.
Powierzchnia sklepu sięga prawie 2000 m2 i pomieści nie tylko produkty spożywcze, ale także artykuły z tzw. linii non-food, czyli sprzęty i wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble.
Z okazji otwarcia sieć przygotowała specjalną ofertę promocyjną, która obowiązywać będzie w dniach 4–6 listopada. Na kupujących czekać będą także liczne atrakcje, które zaplanowane zostały przede wszystkim na sobotę, 6 listopada. Dzięki temu wezmą w nich udział także ci mieszkańcy miasta, którzy nie mogli odwiedzić nowego sklepu w ciągu tygodnia.
Placówki Netto 3.0 wyróżniają się także aranżacją i wystrojem wnętrz czerpiącym z nawiązującego do natury popularnego stylu skandynawskiego. Klienci będą mogli zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą zagwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie, a także dobrze widoczne, a jednocześnie stonowane oznaczenia promocji.
Nowy sklep Netto w Sokółce zlokalizowany jest przy ul. Lotników Lewoniewskich 3 i będzie czynny w godzinach 6–23.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?