Tiger - marka napojów energetyzujących zrobił to! Tiger zenergetyzował internet, jednakże nie napojem, a reklamą zamieszoną na swoim profilu.

"Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie" - taki podpis pod obrazkiem ręki z wyprostowanym środkowym palcem i puszką napoju Tiger oraz tygryska charakterystycznego dla tej marki zamieszczono na instagramowym profilu.

Przy wpisie zamieszczono sporo krytycznych komentarzy. Internauci zarzucali marce, że w skandaliczny sposób nawiązała do obchodów rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego - informuje portal Wirtualnemedia.pl

Po kilku dniach od publikacji kontrowersyjny wpis został usunięty. Jednak w internecie nic nie ginie. Internauci zapowiadają bojkot marki.

Firma przeprasza:
Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu Instagramowym marki.
Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć. Wiemy, że usunięcie tej publikacji nie naprawi tego błędu, ale post został już usunięty. Jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy.


Mało tego, firma w ramach przeprosin postanowiła przelać 500 tys. zł na konto akcji "Zbiórka dla Powstanców 2017".

Profil marki na Instagramie obserwuje 7,2 tys. internautów. Grafika nie została umieszczona na facebookowym fanpage’u Tigera, który ma nieco ponad 400 tys. użytkowników.

Tiger to marka bezalkoholowego napoju energetyzującego, na początku produkowanego przez przedsiębiorstwo Foodcare, a od grudnia 2010 – wyłącznie przez spółki z Grupy Maspex Wadowice.Marka jest własnością mistrza świata w boksie - Dariusza Michalczewskiego oraz jego fundacji “Równe Szanse”. Nazwa “Tiger” pochodzi od pseudonimu sportowego boksera.

Wiadomości

Komentarze (8)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

kiwi (gość)

.Marka jest własnością mistrza świata w boksie - Dariusza Michalczewskiego slynnego damskiego boksera.

tomaszz (gość)

Sztucznie napędzana afera- tyle w tym prawdy. Moizm zdaniem na prawdę przeprosili - poł miliona złociszy to ne byle kasa. A kombatantom na pewno się przyda. Skorzystali na tym ludzie, którzy na prawdę potrzebowali.

monciak (gość)

ta reklama to nadinterpretacja ludzi, którzy mało mają wspólnego z patriotyzmem i rozpętaniem burzy wokół jednego marnego postu chcą sprawnie zakamuflowac inne sprawy polityczne.

katis (gość)

Może popełnili błąd, alee mnie skutecznie przeprosili wpłaconym hajsem na konta na prawde zasłużonych polaków. Nie ma się już o co czepiać.

http://netpoint.systems (gość)

Mysle ze kazdy powinien byc oburzony, widać rękę lewactwa które probuje przesuwać granice, pomalutku tego co wolno a czego nie powinno sie robic .... probuja doprowadzic do ogolnego zbydlęcenia ludzi ktorzy wyrzekna sie wszelkich wartosci, tozsamosci i zastapia je pieniędzmi

Maciej (gość) (marek)

Brak słów naprawdę radzę się zastanawiać co ty mówisz dzięki tym ludzią którzy gineli tylko dla tego że byli Polakami i ludzię bardzo często ,też dzieci i walczyli armią niemiecką po to aby Polska mogła odzyskać wolność. Naprawdę chyba nie masz sumienia.