- Podobnie jak w przypadku pozostałych produktów, także i tym razem inspiracja do stworzenia nowego wyrobu zaczerpnięta została wprost z natury – mówi Mieczysław Surowiec, prezes Krynki.
I dodaje: Zależało nam przy tym na stworzeniu połączenia, które będzie nie tylko urzekać unikalnym smakiem, ale zagwarantuje również chwile miłego wytchnienia podczas gorących, wakacyjnych dni.
Efektem tego jest produkowany na bazie najczystszej wody źródlanej mocno owocowy napój z wyraźną nutą kiwi i limetki. Oprócz niewątpliwych walorów smakowych, nowość Krynki przyciąga wzrok także poprzez swój kolor – miks dwóch zielonych owoców daje barwę, wobec której trudno przejść obojętnie.
Kiwi-Limetka to pierwszy, pochodzący z tego podlaskiego zakładu napój w całkowicie odmienionej szacie graficznej. Wraz z jego premierą światło dzienne ujrzała bowiem nowa etykieta:
- Przy okazji poszerzenia oferty pokusiliśmy się o stworzenie projektu, który stanowić będzie kolejny krok na zaplanowanej wcześniej ścieżce rozwoju naszej firmy. Stąd intensywne kolory, dynamiczny układ i nowoczesny design opakowania – dodaje prezes Krynki.
Zupełnie zmienione etykiety już niebawem przyozdobią (i wyróżnią) wszystkie napoje znajdujące się w ofercie producenta. Wcześniej zaś zmianie uległ wygląd wody w butelkach (niegazowanej, gazowanej i lekko gazowanej), a także wód smakowych (truskawkowej, cytrynowej i jabłkowej).
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?